خاطرات نی نی ما

اولین پست :سرما خوردگی منوبابایی

1392/7/10 14:16
نویسنده : مامانی
73 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم.niniweblog.com   امروزمامان سرما خورده و حالش خوب نیسniniweblog.com.فک کنم شماهم حوصله نداری که از تکون خوردنت خبری نیس.niniweblog.comعزیزم شماطوریت نشه ها.باباییتم سرماخورده.niniweblog.com

الان دوتالیوانشیر گرم ریختم یکی دادم به باباییت یکیم خودم دارم میخورم.niniweblog.com

عزیزم تو که به خدانزدیک تری برامون دعا کن.شما تکون بخور من اگه شما تکون نخوری حالم بدتر میشه ها.افرین عزیزم.

niniweblog.com

niniweblog.com

سلام این اولین پسته

امروز من تو هفته ی 19هستم.سونو 4 بعدیم رفتم که گفت نی نیم پسره.

پسر عزیزم تاحالا خیلی استرس داشتم مامانو ببخش از این به بعد سعی میکنم مامان ارومی باشم.

مامانی خوب رشد کن وپسر قوی باش و نذار استرسای مامان روت تاثیر بذاره.قربون پسر گلم برم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)